Zwiadowca - Scout
Cechy: 1. Ponadprzeciêtna szybko¶æ (oko³o 5 x wy¿sza od przeciêtnej jednostki) 2. Szybsze zajmowanie punktów kontrolnych 3. Podwójny skok (nale¿y wyskoczyæ i znajduj±c siê w powietrzu, ponownie wcisn±æ klawisz skoku) 4. 125 punktów ¿ycia Uzbrojenie: [1] Strzelba (g³ówne) Zwiadowca dysponuje samopowtarzaln± strzelb±, której magazynek mie¶ci 6 pocisków. Zarówno celno¶æ, jak i zasiêg okre¶liæ mo¿na jako ¶rednie. Broñ ta najskuteczniejsza jest podczas walki na krótkie dystanse, w po³±czeniu z dynamicznym manewrowaniem. Najwiêkszym atutem tej broni jest bez dwóch zdañ mo¿liwo¶æ wystrzelenia 6 pocisków bez prze³adowania. [2] Pistolet (pomocnicze) Pistolet to broñ pomocnicza zwiadowcy. Dysponuje magazynkiem mieszcz±cym do 12 pocisków. Broñ ta jest skuteczna tylko na ma³e dystanse. Jej najwiêkszymi atutami s± celno¶æ i spory magazynek. [3] Kij bejsbolowy (walka wrêcz) Kij bejsbolowy jest skuteczny wy³±cznie w bezpo¶rednim kontakcie. Je¿eli opanujecie sztukê szybkiego podej¶cia do wroga, to bêdziecie mogli walczyæ wy³±cznie za jego pomoc±. Z regu³y kilka szybkich ciosów (góra 1-2 sekundy walki) wystarcza, by zlikwidowaæ przeciwnika. Broñ do odblokowania i zdobycia podczas gry: Force-A-Nature (Si³a Natury) - odrzuca przeciwników i/lub strzelaj±cego w przeciwnym kierunku, - +50% szybko¶ci strza³u - +20% wystrzeliwanego ¶rutu przy jednym strzale, - -10% zadawanych obra¿eñ, - -60% rozmiaru magazynka, Bonk! Atomic Punch (Bonk! Atomowy Kop) - po wypiciu na 6 sekund stajesz siê nie¶miertelny, Sandman (Piaskun) - wybija pi³kê og³uszaj±c± przeciwnika na 1-8 sekund (zale¿nie od odleg³o¶ci od przeciwnika), - -15 maksymalnego zdrowia, Lugermorph (Lugerczak) - broñ dostêpna dla osób, które zakupi³y grê Sam & Max: The Devil's Playhouse w ci±gu tygodnia od jej wydania, - takie same statystyki, jak Pistolet, Crit-a-Cola (Kryt-o-Cola) - po wypiciu przez 6 sekund zadawane i otrzymywane obra¿enia bêd± mini-krytycznymi,
Przeznaczenie: Gracze wykorzystuj± tê profesjê na najró¿niejsze sposoby. Jej g³ównym przeznaczeniem jest szybkie docieranie do punktów kontrolnych i zajmowanie ich, nim wróg zd±¿y zareagowaæ. Zwiadowcy sprawdzaj± siê tak¿e, jako jednostki szturmowe. Szczególnie, je¶li jest ich kilku i s± prowadzeni przez do¶wiadczonych graczy.
Porady: 1. Gra zwiadowc± wymaga solidnego treningu. Poæwicz na serwerze dla 1 gracza, nim zaczniesz graæ na powa¿nie. Zwróæ szczególn± uwagê na naukê uników i celowania w ruchu. 2. Graj±c zwiadowc± nale¿y byæ nieustannie w ruchu. Profesja ta nie jest zbyt ¿ywotna. Jej jedyn± ochron± s± uniki i szybko¶æ. Biegaj, zygzakuj i skacz! 3. Staraj siê wykorzystywaæ podwójne skoki. Aby wykonaæ podwójny skok, nale¿y wyskoczyæ w powietrze i podczas lotu ponownie wcisn±æ spacjê. Podwójne skoki umo¿liwiaj± korzystanie z obiektów, na które nie maj± szans wskoczyæ inne klasy. 4. Graj±c zwiadowc± mo¿esz b±d¼ pêdziæ w kierunku punktu kontrolnego, b±d¼ te¿ polowaæ na innych graczy. Wariant pierwszy zak³ada dotarcie do punktu i unikanie ataków tak d³ugo, póki nie zostanie on zajêty. Potem zwiadowca najczê¶ciej ginie. Wariant drugi wymaga sporego do¶wiadczenia i treningu. Je¿eli nie bêdzie wystarczaj±co sprytny i ruchliwy, inni gracze z ³atwo¶ci± ciê pokonaj±, gdy siê do nich zbli¿ysz. 5. Do¶wiadczony zwiadowca jest bardzo skuteczny przeciwko strzelaj±cemu minigunowi, który znajduje siê na otwartej przestrzeni i w niezbyt duzej odleg³o¶ci. Przy takim ataku korzystaj ze strzelby lub kija bejsbolowego. Nim minigun obróci siê w twoim kierunku, zdo³asz mu zadaæ kilka ciosów. 6. Spróbuj organizowaæ grupy zwiadowców. Jest to co¶, z czym poradz± sobie tylko dobrze zorganizowani defensorzy.
Antyporady: 1. Najskuteczniejszym sposobem na zabezpieczenie punktu kontrolnego przed zwiadowc±, jest wyposa¿enie go w wie¿yczkê. Je¶li wróg bêdzie korzysta³ z wielu zwiadowców jednocze¶nie, warto korzystaæ z kilku wie¿yczek jednocze¶nie. 2. Zwiadowca jest szybki i trudno w niego trafiæ. W walce z nim najlepiej sprawdza siê miotacz p³omieni. Oczywi¶cie przewaga miotacza ro¶nie w pomieszczeniach, gdzie zwiadowca nie mo¿e w pe³ni wykorzystaæ swoich atutów. Dodatkowym atutem miotacza jest to, i¿ podpalenie wroga nie wymaga dok³adnego trafienia. 3. Inn± jednostk±, która potrafi stosunkowo ³atwo powstrzymaæ zwiadowcê jest do¶wiadczony i dobrze ustawiony minigun (musi byæ daleko i mieæ zwiadowcê przed sob±). Minigun podobnie jak miotacz, strzela z pewnym rozrzutem. Ogranicza on pole uniku zwiadowcy i zwiêksza szansê na zranienie go.
Okrzyki z Dubeltówk±/Si³± Natury: - uderza siê po pupie niczym d¿okej uje¿d¿aj±cy konia i wo³a: - "Whoooo!" - "Whoo hoo hoo!" - "Dat's what I'm talking about! (O tym w³a¶nie mówiê!) z Pistoletem: - biega w miejscu sprawdzaj±c puls na szyi oraz udaje, ¿e patrzy na zegarek i wo³a: - "I'm runnin' circles around ya!" (W kó³ko biegam wokó³ ciebie!) - "I'm not even winded!" (Nawet siê nie zmacha³em!) - "Alright, I feel good." (Dobra, czujê siê ¶wietnie.) z Kijem: - rozwiera rêce w ge¶cie wy¿szo¶ci po czym pokazuje przeciwnikowi swoje miejsce, ze s³owami: - "Hey, knucklehead, i'm talking ta you! Bonk!" (Hej, pó³g³owku, do ciebie mówiê! £up! - "Yeah, why don't you come over and say that to my face, tough guy! Bonk!" (Ta, czemu tu nie podejdziesz i nie powiesz mi tego w twarz, twardzielu? £up!) - "Who wants some-a this? Bonk!" (Kto chce trochê tego? £up!) - "Bonk!" (£up/Jebut!) z Piaskunem: - wskazuje w niebo i przygotowuje siê do uderzenia, które zabija przeciwnika w pobli¿u.
¯o³nierz - Soldier Cechy: 1. 200 punktów ¿ycia 2. Broñ umo¿liwiaj±ca zadanie du¿ych obra¿eñ na spory dystans Uzbrojenie: [1] Wyrzutnia rakiet (g³ówne) G³ówn± broni± ¿o³nierza jest wyrzutnia rakiet. Wystrzeliwuje rakiety niekierowane o du¿ym zasiêgu i sporej sile ra¿enia (2-3 rakiety do unicestwienia miniguna). Dysponuje czterema rakietami, które mo¿na wystrzeliæ bez prze³adowania. [2] Strzelba (pomocnicze) Strzelba znajduj±ca siê na wyposa¿eniu ¯o³nierza nie nale¿y do zbyt imponuj±cych. Dysponuje niewielkim zasiêgiem i wymaga prze³adowania. [3] Saperka (walka wrêcz) Saperka jest skuteczna wy³±cznie w bezpo¶rednim starciu. Umo¿liwia stosunkowo szybkie uporanie siê z wiêkszo¶ci± wrogów. Broñ do odblokowania i zdobycia podczas gry: Direct Hit (Celny Strza³) - rakiety s± o 80% szybsze, - rakiety s± o 25% mocniejsze, - gwarantuje strza³y minikrytyczne na cele wystrzelone w powietrze, - pole ra¿enia jest o 70% mniejsze, Gunboats (Kanonierki) - o 60% mniejsze obra¿enia od rakietowych skoków, Equalizer (Wyrównywacz) - obra¿enia i prêdko¶æ zwiêkszaj± siê wraz z odnoszeniem ran, - blokuje leczenie, gdy jest w u¿yciu , Buff Banner (Sztandar Chwa³y) - po wype³nieniu paska furii i u¿yciu tr±bki, ty i twoi towarzysze otrzymujecie obra¿enia minikrytyczne na 10 sekund, Pain Train (Poci±g Bólu) - przejmujesz punkt kontrolny 2 razy szybciej, - otrzymujesz 10% wiêcej obra¿eñ od pocisków,
Przeznaczenie: G³ównym zadaniem tej klasy jest rozbijanie „bunkrów” na odleg³o¶æ i tamowanie szturmów wroga. Niektórzy gracze wykorzystuj± j± tak¿e do regularnej walki na dystans. Wyrzutnia ¿o³nierza bywa niezast±piona, gdy trzeba szybko zlikwidowaæ snajpera lub przystopowaæ jednostki wroga przy ich punkcie wyj¶ciowym.
Porady: 1. Gra ¿o³nierzem wymaga sporej koncentracji podczas ostrza³u. Nale¿y uwa¿aæ na ataki szpiegów. 2. Je¶li poruszasz siê po niepewnym terenie, b±d¼ gotowy na otwarcie ognia ze strzelby. Wyrzutnia rzadko zdaje egzamin w bezpo¶rednim zwarciu. 3. ¯o³nierz jest ³atwym celem w krótkim dystansie. Unikaj walk w zwarciu. Atakuj z odleg³o¶ci. Najlepiej zza pleców walcz±cych kolegów. 4. Staraj siê byæ ci±gle w ruchu. Po¶wiêæ chwilê na naukê strzelania w biegu. Rakieta leci dok³adnie tam, gdzie wska¿esz celownikiem w chwili jej wystrzelenia. Aby zwiêkszyæ swoje szanse na prze¿ycie, naucz siê strzelaæ podczas ruchu w bok lub ze skoku. Po prostu przesuwaj siê od przeszkody do przeszkody lub na boki i wystrzeliwuj rakiety do po¿±danej lokacji. Trening najlepiej zacz±æ od wybrania konkretnego punktu na mapie (np. okna lub napisu). Nastêpnie wci¶nij klawisz ruchu w bok i staraj siê trafiæ w obrany cel. Musisz w tym celu wcisn±æ LPM, kiedy celownik bêdzie w wybranym przez ciebie miejscu. Gdy uda ci siê opanowaæ tê sztukê wzglêdem jednego kierunku, nale¿y spróbowaæ kolejny, zygzakowanie i skoki. Pamiêtaj o tym, i¿ ruch postaci wymaga korygowania pozycji celownika (musi wci±¿ byæ na celu). Je¶li chcesz wystrzeliæ rakietê natychmiast po wyj¶ciu zza przeszkody, ustaw najpierw celownik w po¿±danym kierunku (bazuj±c na pamiêci i wyczuciu) i oddaj salwê jak tylko siê ods³onisz. Im mniej ciê widaæ, tym d³u¿ej po¿yjesz! 5. Uwaga! Staraj siê nie prowadziæ ostrza³u stoj±c w miejscu. To pewna ¶mieræ.
Antyporady: 1. Rakiet mo¿na ³atwo unikaæ za pomoc± ruchów w lewo i w prawo. Wymaga to jedynie obserwacji ich toru lotu. 2. Je¿eli bêdziesz mia³ problem z dobrze graj±cym ¿o³nierzem, spróbuj go zlikwidowaæ za pomoc± snajpera, innego ¿o³nierza lub szpiega.Szpieg mo¿e wykorzystaæ moment wzmo¿onej koncentracji na walce z celowo wystawiaj±cymi siê na ostrza³ jednostkami.
Okrzyk Z wyrzutni± rakiet: - Kpi±co salutuje z palcami z³o¿onymi w literê L (od s³owa Loser - Przegrany) ze s³owami: - "Maggots!" (£achudry!) - "Cuh-ribbed!" - "Leeeeft-HUT!" (Lewo zwrot!) Z Celnym Strza³em: - Uderza siê piê¶ciami po klatce piersiowej i krzyczy podobnie do Tarzana Ze Strzelb±: -Wystrzeliwuje kilka naboi ze strzelby, staje na baczno¶æ salutuj±c i wo³a: "Booyah!" Ze Sztandarem Chwa³y: - ¿ongluje dodatkow± rakiet± i granatami oraz: - wo³a "Screamin' Eagles!" - zanosi siê maniakalnym ¶miechem Z saperk± lub Poci±giem Bólu: - Krzyczy i uderza siê saperk± po he³mie Z Wyrównywaczem: - Wyrzuca Wyrównywacz, strzela ko¶ciami w palcach, wyci±ga granat ze swojego pasa i detonuje siê, zabijaj±c wrogów w pewniej odleg³o¶ci od niego
Miotacz ognia - Pyro
Cechy:
1. 175 punktów ¿ycia 2. Broñ umo¿liwiaj±ca zadanie ogromnych obra¿eñ na krótki dystan Uzbrojenie: [1] Miotacz ognia (g³ówne) G³ówn± broni± miotacza jest miotacz ognia. Umo¿liwia on podpalanie jednostek znajduj±cych siê w niewielkiej odleg³o¶ci. Ogieñ zanika po kilku sekundach. Aby przy¶pieszyæ zgon wroga warto przytrzymaæ go w ogniu przez przynajmniej 2 sekundy. [2] Rêcznie prze³adowywana strzelba (pomocnicze) Strzelba miotacza wymaga prze³adowania po ka¿dym strzale. Dysponuje du¿± si³± ognia w ma³ym i ¶rednim dystansie, ale i sporym rozrzutem. [3] Topór (walka wrêcz) W ramach pewnej przewrotno¶ci, miotacz dysponuje stra¿ackim toporem. Jego warto¶æ bojowa jest identyczna, jak w przypadku podobnych broni innych profesji. Broñ do odblokowania i zdobycia podczas gry: Backburner (Opiekacz) - +15% obra¿eñ - 100% szansy na obra¿enia krytyczne podczas ataku od ty³u - Brak sprê¿onego powietrza Flare Gun (Pistolet sygna³owy) - Broñ krótkiego, ¶redniego i dalekiego zasiêgu - Pojemno¶æ magazynka: 1 - Liczba naboi w zapasie: 16 - Obra¿enia: Po trafieniu: 30 (krytyczne: 90) Po podpaleniu: 5-6/s przez 10 sekund Flary zadaj± obra¿enia mini-krytyczne przy trafieniu w cel na ¶rednim zasiêgu Flary zadaj± obra¿enia krytyczne przy trafieniu w cel na dalekim zasiêgu Axtinguisher (Gasitopór) - 100% szansy na trafienie krytyczne, gdy wróg jest podpalony - -50% obra¿eñ, gdy wróg jest niepodpalony - Brak losowych obra¿eñ krytycznych Homewrecker (Burzyciel) - Podwójne obra¿enia przeciwko konstrukcjom - Obra¿enia niszcz± sapery - -25% obra¿eñ przeciwko graczom
Przeznaczenie: G³ównym zadaniem tej klasy jest czyszczenie pomieszczeñ i obszarów o du¿ym natê¿eniu jednostek wroga.
Porady: 1. Miotacz jest podatny na ataki, gdy przemieszcza siê na otwartym terenie. Nale¿y zachowaæ wtedy szczególn± czujno¶æ. 2. Je¶li wiesz, ¿e w pomieszczeniu czai siê wróg, wchod¼ do niego z zapalonym p³omieniem. Zwiêkszysz szansê na podpalenie go. 3. Miotacze przydaj± siê tam, gdzie jest wielu wrogów. Staraj siê, by salwa by³a rozproszona. Umo¿liwi to podpalenie nawet kilku jednostek w tym samym czasie. 4. Najskuteczniejsz± taktyk± w przypadku miotacza jest szar¿a. Po prostu biegnij na wroga, staraj±c siê go podpaliæ. Wielu graczy spanikuje w takiej sytuacji i np. zaklinuje siê na czym¶ podczas próby ucieczki. 5. Je¶li wróg oka¿e siê zbyt szybki lepiej jest zaniechaæ ataku i wycofaæ siê. W przeciwnym razie mo¿na zgin±æ od ostrza³u zwrotnego. 6. Dobr± taktyk± jest tak¿e czajenie siê w rogach i innych zakamarkach. Mo¿na w ten sposób spaliæ wielu niczego nie spodziewaj±cych siê wrogów. 7. Miotacz jest bardzo skuteczny przeciwko prowadz±cym ostrza³ minigunom i zajêtym celowaniem snajperom. Musisz ich tylko zaj¶æ od ty³u lub od boku. 8. Podpalaj ka¿d± napotkan± postaæ. Twoim sojusznikom nic siê nie stanie, nieco inaczej bêdzie ze szpiegami, którzy podpalenie mog± przyp³aciæ nawet ¿yciem.
Antyporady: 1. Miotacz szturmuj±cy p³omieniem musi skupiæ siê na konkretnej jednostce lub grupie jednostek. Jest to szansa dla innych jednostek i snajperów. Zazwyczaj gracz kieruj±cy miotaczem nie ogl±da siê za siebie tylko próbuje podpaliæ wrogów. Warto to wykorzystaæ do zaatakowania go z boku lub od ty³u. 2. Miotacz jest ma³o skuteczny w dystansie. Je¶li wróg próbuje ciê podpaliæ, cofaj siê i strzelaj do niego ze swojej g³ównej lub krótkodystansowej broni. 3. Je¿eli grasz zwiadowc±, a wróg próbuje ciê podpaliæ, wykorzystaj swoj± zwrotno¶æ i skoczno¶æ, by unikaæ ognia i zabij go strza³ami ze strzelby. 4. Uwa¿aj na rogi i zakamarki. Je¶li grasz grenadierem, to obrzucaj je granatami dla w³asnego bezpieczeñstwa. 5. Unikaj miotaczy, je¶li bêdziesz gra³ szpiegiem. Mo¿esz nie prze¿yæ profilaktycznego podpalenia.
Okrzyk Z miotaczem ognia lub Opiekaczem: - Podrzuca triumfalnie miotaczem nad g³ow±, rechocz±c Ze strzelb± lub Pistoletem sygna³owym: - Na³adowuje siê i wykonuje rêkoma ognistego hadoukena na wzór z gry Street Fighter (trafienie gwarantuje jego natychmiastow± ¶mieræ przeciwnika) Z Toporem, Gasitoporem lub Burzycielem: - Gra, jakby to by³a gitara
Grenadier - Demoman
Cechy: 1. 175 punktów ¿ycia 2. Broñ umo¿liwiaj±ca miotanie granatów na ¶redni dystans i zastanawianie pu³apek Uzbrojenie: [1] Granatnik (g³ówne) G³ówn± broni± grenadiera jest granatnik. Umo¿liwia on ra¿enie celów za pomoc± granatów. [2] Granatnik minuj±cy (pomocnicze) Granatnik minuj±cy umo¿liwia rozstawianie przylepnych min, które mo¿na zdetonowaæ za pomoc± PPM. [3] Butelka Whiskey (walka wrêcz) Butelka Whiskey zdradza ma³y problem grenadiera. Tak czy siak, potrafi on za jej pomoc± zrobiæ powa¿ne kuku wrogowi znajduj±cemu siê w bezpo¶rednim dystansie. Broñ do odblokowania i zdobycia podczas gry: Scottish Resistance (Szkocki Opór) - detonuje bomby samoprzylepne w pobli¿u celownika - niszczy bomby samoprzylepne przeciwnika - +50% amunicji w zapasie - +6 do limitu pod³o¿onych bomb - 0,4 s wolniejsze podk³adanie bomb Chargin' Targe (Tarcza Szar¿y) - strza³ drugorzêdny powoduje szar¿ê z wielk± prêdko¶ci± - +50% odporno¶ci od ognia - +40% odporno¶ci od obra¿eñ od eksplozji Eyelander (Wyszczerbiec) - du¿y zasiêg broni - zwiêksza prêdko¶æ i maksymalne zdrowie z ka¿d± ¶ciêt± g³ow± - brak losowych krytyków - -25 maksymalnego zdrowia Pain Train (Poci±g Bólu) - przejmujesz punkt kontrolny 2 razy szybciej - +10% obra¿eñ od pocisków Scotsman's Skullcutter (Czerepo³amacz Szkota) - +20% zadawanych obra¿eñ - -15% prêdko¶ci gracza
Przeznaczenie: Jest to typowa jednostka ofensywna. Zazwyczaj dzia³a w drugiej linii, pe³ni±c rolê wsparcia artyleryjskiego. Dziêki przylepnym minom, mo¿na jej tak¿e u¿ywaæ jako jednostki obronnej, minuj±cej wej¶cia do pomieszczeñ z punktami kontrolnymi. Do¶wiadczeni gracze mog± te¿ za jej pomoc± walczyæ w pierwszej linii, likwiduj±c wrogów poprzez bezpo¶rednie trafienia granatem.
Porady: 1. Pamiêtaj o tym, ¿e grenadier nie dysponuje ¿adn± broni± o du¿ej skuteczno¶ci w krótkim dystansie. Istniej± trzy sposoby na pokonanie wrogów, którzy atakuj± ciê np. ze strzelb± w rêku. Sposób pierwszy to bezpo¶rednie trafienie granatem. Skutkuje szczególnie przy niewielkich odleg³o¶ciach. Wystarczy wycelowaæ we wroga i wystrzeliæ granat. Sposób drugi to rzucanie granatów przed wrogiem, tak by wybucha³y rani±c go podczas ruchu. Sposób ostatni to b³yskawiczne rzucenie miny pod nogi wroga lub tu¿ przed nim i detonowanie jej (trzeba to zrobiæ naprawdê szybko), gdy wróg znajdzie siê w pobli¿u. 2. W przypadku grenadiera wysoce przydatny jest przycisk szybkiej zmiany broni (domy¶lnie Q). Umo¿liwia szybkie prze³±czenie siê pomiêdzy granatnikiem, a granatnikiem minuj±cym. 3. Postaraj siê wyspecjalizowaæ w obu stylach walki. W zale¿no¶ci od sytuacji, pos³uguj siê albo granatnikiem, albo minami. Je¶li zdecydujesz siê walczyæ za pomoc± granatnika, potrenuj trafianie wrogów w krótkim i ¶rednim dystansie. Szczególnie przydatnym manewrem jest tutaj cofanie siê do ty³u. W przypadku gry minami, poæwicz b³yskawiczne rzucanie min pod nogi wroga. Pamiêtaj o tym, i¿ miny musz± byæ detonowane, gdy wróg znajdzie siê w pobli¿u. W przypadku po¶cigu bêdziesz musia³ wcisn±æ PPM niemal natychmiast po umieszczeniu miny. 4. Mo¿esz te¿ u¿yæ min do realizacji funkcji obronnej. Najskuteczniejsz± taktyk± jest zaminowanie wej¶cia do pomieszczenia i ukrycie siê w miejscu, które zapewni widok na atakowane miejsce i znacznie ograniczy mo¿liwo¶æ ataku twojej osoby. Unikaj czekania na specjalne okazje. Detonuj miny, gdy w ich zasiêgu znajdzie siê wróg. Po detonacji natychmiast wystrzel nowe.
Antyporady: 1. Grenadier nie dysponuje ¿adn± broni±, której ³atwo mo¿na by³oby u¿yæ w krótkim lub ¶rednim dystansie. Pos³ugiwanie siê granatami i minami wymaga sporo wprawy i do¶wiadczenia. Najskuteczniejszym sposobem na pokonanie grenadiera jest naciskanie go w zwarciu. Je¶li siê wycofa i bêdzie próbowa³ rzucaæ pod nogi miny lub granaty, zatrzymaj siê i spróbuj go zastrzeliæ. Je¶li spanikuje i nie trafi ciê, zdobêdziesz ³atwego fraga. Taktyka ta jest skuteczna szczególnie, gdy grasz miotaczem ognia. 2. Je¶li nie wiesz, gdzie znajduje siê grenadier wroga, obserwuj tor lotu granatów. Nastêpnie odwróæ go w wyobra¼ni. W ten sposób ³atwo go namierzysz. 3. Uzbrojone miny mo¿na przesun±æ, strzelaj±c w nie.
Okrzyk z Granatnikiem: - obna¿a karteczkê z u¶miechniêt± bu¼k± spod kamizelki i krzyczy "KA-BOOM!" z Wyrzutni± bomb samoprzylepnych: - obraca siê wokó³, uderza siê dwa razy w pier¶ i pokazuje palcami znak V (jest to oznaczenie, ¿e osoba jest uzbrojona) z Butelk±: - bierze porz±dnego ³yka z butelki i wo³a "Cheers, mate!" (Zdrowie, go¶ciu!), po czym beka ze Szkockim Oporem: - odwraca siê o 180 stopni i trzêsie ty³kiem z Wyszczerbcem: - nadgarstkiem obraca miecz w ko³o, a nastêpnie wykonuje machniêcie nim poziomo na wysoko¶ci g³owy, zabijaj±c przy tym przeciwnika
Gruby - Heavy [Weapons Guy]
Cechy: 1. Ilo¶æ punktów ¿ycia: maksymalnie - 300 po zjedzeniu Tabliczki Ladyczeko: 350 (przez 30 sekund) ÜberCharge - 450 2.Prêdko¶æ: normalna: 77% podczas rozkrêcania Miniguna: 38% Uzbrojenie: [1] Minigun (Sasza) Broñ krótkiego/¶redniego zasiêgu o pojemno¶ci magazynku: 200 [2] Shotgun (Strzelba) Broñ krótkiego i ¶redniego zasiêgu o pojemno¶æ magazynka: 6, liczbie naboi w zapasie: 32, liczbie ¶rutu w jednym strzale: 10 [3] Fists (Piê¶ci) Broñ krótkiego zasiêgu
Broñ do odblokowania podczas gry: Natascha (Natasza) - Spowalnia cel przy trafieniu - -25% zadawanych obra¿eñ Sandvich (Kanapka) - po zjedzeniu leczy 300 punktów ¿ycia w ci±gu 4 sekund K.G.B. [Killing Gloves of Boxing] (Zabójcze Rêkawice Bokserskie) - po zabiciu przez 5 sekund zadawne obra¿enia bed± krytycznymi - -20% prêdko¶ci uderzenia
|